6 Temmuz 2010 Salı

şikayet var

şikayetvar.com sitesini hiç kullandınız mı, ben ilk kez kullandım ve işim görüldü:)

şöyle ki;
cep telefonu operatörüm avea, geçtiğimiz ay kullanmak üzere bi kampanyaya başvurmuş ve o ay boyunca kullanmıştım. kampanyanın dolduğu pazar günü telefonuma mesaj gelmiş "iptal yazıp şu numaraya göndermediğiniz takdirde abonelik yenileceketir" e tabi pazar günü ben telefonla pek haşır neşir olmadığımdan mesajı görmemişim ve o günün akşamında abonelik yenilenip hattımdan karşılığı ücret düşülmüş..

pazartesi sabah ilk işim müşteri hizmetlerini aramak oldu. ben zaten kullanmak istesem başvururum, bir önceki ay kullandım diye onayım olmadan yenilenmesi saçma..

müşteri hizmetlerinde konuştuğum kişi, iptal edemeyeceğini bir sonraki ay için aboneliği sildiğini filan söyledi, şikayet dosyası oluşturmasını istedim, 24 saat içinde döneceğiz size dedi ama ne arayan var ne soran.. 4. gün ulaştıklarında ise yine birşey yapamayacaklarını vs. anlattılar..

inat ettim ya bir kere bu kez sitelerindeki iletişimden şikayetimi bildirdim, zahmet edip cevap bile yazmadılar..

son bi azim şikayetvar'a yazdım:) sitedeki şikayetleri yüzlerce kişi görüyor sonuçta, firmalar isimleri zedelenmesin diye çalışıyor(!)

dün müşteri hizmetlerinden arandım, şikayetvar'daki iletinizi okuduk, müşteri memnuniyeti açısından kampanya tutarını hattınıza yeniden yüklüyoruz falan filan..

sonuç olarak düşülen ücreti yüklediler tekrar hattıma ve şikayetim neticelenmiş oldu, internetin gücünün birebir telefonda dert anlatmaktan çok daha kudretli olduğunu görmüş olduk..

11 yorum:

  1. Süpermiş tşkler paylaştığın için aklımızda olsun:)

    YanıtlaSil
  2. bende kullanıyorum orayı:)

    YanıtlaSil
  3. senin adına sevindim.ben ürün almadan önce şikayet oranına bakarım.

    YanıtlaSil
  4. İyi yapmışsın. En çok kazığı telefon faturalarında yiyoruz zaten.

    YanıtlaSil
  5. ucuz atlatmışsın benim böyle internet alışverişinden 500 tl gitti anis tur vurgunlarındanım bende

    YanıtlaSil
  6. azmin elinden hiçbişi kurtulmuyor demekk

    YanıtlaSil
  7. iste bu ülkenin gerçeği; diş göstermeden ya da höt yapmadan kitleler üzerinden tehditvari davranmadan hakkını alamıyorsun. istedigin kadar yol yordam bil, nazik davran, bosuna:))

    YanıtlaSil
  8. ay keşke bunu daha önceden öğrenseydim neyse bundan sonra çok işime yarar saol canım tatlım izninle seni izlemek isterim ben yeni bir blogçuyum bende beklerim seni sevgiler
    http://ikimiz-2.blogspot.com/
    http://modadunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Paylaşıma teşekkürlerr.Bizleride uyardığın için çok iyi oldu,sevgilerr.Öptüm....

    YanıtlaSil
  10. öyle sahiden, biz peşinden koşturmayınca, kibarca itirazla filan olmuyor. illa üstüne gitmek gerek. burda böyle:))

    YanıtlaSil