1 Şubat 2011 Salı

bonibon, çantada cepte bonibon


yaptığım örtünün fotoğrafını çekmek için evdeki bütün bonibonları kaseye boca ettim ki afilli, renkli bişeyler olsun:))) mutfaktaki dolaplardan biri bakkal dükkanı gibi zaten; çikolata, bisküvi, gofret ve hatta kağıt helva gibi ıvır zıvırlarla dolu, bari dedim, bana modellik etsinler:)

ve elbette şarkısı da dolandı dilime ama nedense "bonibon, çantada keklik bonibon" gibi saçma bir biçimde.. sonra baktım da orjinali başlıktaki gibiymiş, ben kekliği nerden çıkardım bilmiyorum:)

11 yorum:

  1. :)) işte benim tam olarak buna ihtiyacım var:)birsürü bonibona..

    YanıtlaSil
  2. Çantada keklik bonibon hehehehh:))

    YanıtlaSil
  3. ben sizin eve gelip modellik yaparım şekerim ama bir şartla dolabın anahtarını bana vereceksin :)))

    YanıtlaSil
  4. :)) ben sana ekstra dolu bi dolap ayarlarım sen gel:)

    YanıtlaSil
  5. :)))keklik herhalde kasenin kapağındaki kuştan çağrışım yapmış:D

    YanıtlaSil
  6. Ohoo... Sen benim şarkılara uydurduğum güfteleri bir duysan:)) Çocuklarım pek dalga geçerler. Halbuki ben farkında bile olmadan yaparım. İnsanda ezber denen şey olmayınca, uydur uydur salla:))

    YanıtlaSil
  7. süper espri olmuş. :))

    çok ta güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. :)) uydurarak şarkı söylemenin de keyfi başka ama. -şimdi Serhat okuyorsa gülecek ama- benim evde bağrış çağrış bir şarkı(!) söylemem var ki, anlayabilirsen anla.. :)

    YanıtlaSil
  9. Keklik ha :) sen de bendensin uydurma süper :) Kuşlu kaseye de bayıldımm.

    YanıtlaSil
  10. haha bende çantada keklik diye sölerim onu hep:)

    YanıtlaSil